Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 40 TFSI quattro (2018.07-2020.10) 190km » CC5222 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) 40 Tfsi Quattro (2018.07-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CC5222 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

CC5222 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen CC5222
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CC5222
CC5222
329.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CC5222

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelką głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem trzonków zaworów

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CC5222 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, VW BORA, BORA I, CADDY III 1.6/1.6ALK/1.6LPG 06.00-05.15
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CC5222 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.