Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » HM5264 payen (federal mogul)

Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5264 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

HM5264 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen HM5264
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HM5264

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5264 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zestaw uszczelek pokrywy zaworów L/P pasuje do: HYUNDAI COUPE I, ELANTRA III, EQUUS / CENTENNIAL, GRANDEUR, MATRIX, SANTA FÉ I, TERRACAN, TUCSON, XG, KIA CARNIVAL II, OPIRUS 1.6-3.5 08.92-12.11

Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5264 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5264 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

HYUNDAI

2244135520

numery OEM:
HYUNDAI      2244135520
zamienniki:

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5264 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.