Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM1F, CM1F) (2005.05-2008.02) 86km » HM5265 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 1.5 Dci (bm1f, Cm1f) (2005.05-2008.02) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5265 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

HM5265 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen HM5265
Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5265
HM5265
payen HM5265 Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

HM5265

Status produktu: Normalny
MateriałGuma

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5265 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Zestaw uszczelek pokrywy zaworów L/P pasuje do: HYUNDAI COUPE II, GRANDEUR, HIGHWAY, SANTA FÉ I, SANTA FÉ II, SONATA IV, TIBURON, TRAJET, TRAJET/MINIVAN, TUCSON, XG 2.5/2.7 12.98-12.12
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pokrywa głowicy cylindra HM5265 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.