Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Kia STINGER (CK) 2.0 T-GDi (2017.06-???) 256km » JN997 payen (federal mogul)
wybrany samochód: 
Kia Stinger (ck) 2.0 T-gdi (2017.06-???) 256km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN997 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

JN997 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen JN997
Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN997
JN997

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JN997

Status produktu: Normalny
Materiał spajający
nr EAN4044197087075

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN997 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK, TWINGO II 1.2/1.2LPG 01.96-
numery OEM:
RENAULT      7700106172
RENAULT      7700471213
RENAULT      7700868132

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów JN997 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.