Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 140 (2009.04-???) 140km » 7.00468.70.0 pierburg
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii Break (rw_) 2.0 Hdi 140 (2009.04-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.00468.70.0 PIERBURG

7.00468.70.0 Pompa paliwa PIERBURG
545.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.00468.70.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Długość całkowita [mm]116
Średnica 1 [mm]8
Ilość połączeń1
Ciśnienie [bar]4
Ciśnienie [psi]58
Napięcie [V]12
Techniczny numer informacyjnyPI 0039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.00468.70.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES M (W163) 2.3-5.0 02.98-06.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 163 470 24 94
MERCEDES-BENZ      A 163 470 28 94
MERCEDES-BENZ      A 163 470 35 94
MERCEDES-BENZ      A 163 470 37 94

Zastosowanie Pompa paliwa 7.00468.70.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.00468.70.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.00468.70.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.