Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.05656.47.0 pierburg

Pompa paliwa 7.05656.47.0 PIERBURG

7.05656.47.0 Pompa paliwa PIERBURG
371.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.05656.47.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 43
Długość całkowita [mm] 205,8
Natężenie prądu do [A] 9,5
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] 5
Ciśnienie [psi] 72,5
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977845031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.05656.47.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUDI A3; CHEVROLET CAPTIVA; JEEP CHEROKEE; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE 1.6D/2.0D/2.5D 10.96-
numery OEM:
AUDI      1K0 906 089A
AUDI      5N0 906 129B
SEAT      1K0 906 089A
SEAT      5N0 906 129B
SKODA      1K0 906 089A
SKODA      5N0 906 129B
VOLKSWAGEN      1K0 906 089A
VOLKSWAGEN      5N0 906 129B

Zastosowanie Pompa paliwa 7.05656.47.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.05656.47.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.