Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Iveco DAILY VI Autobus 40C17, 50C17, 60C17 (2014.06-2016.10) 170km » 7.07795.06.0 pierburg
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Autobus 40c17, 50c17, 60c17 (2014.06-2016.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.07795.06.0 PIERBURG

7.07795.06.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.07795.06.0
Pompa paliwa 7.07795.06.0
359.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.07795.06.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]43,8
Długość całkowita [mm]135
Natężenie prądu do [A]11
Ilość połączeń1
Ciśnienie [bar]4,5
Ciśnienie [psi]65,25
Napięcie [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałami dodatkowymi

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.07795.06.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: BMW 1 (F20), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 GRAN COUPE (F36), KIA RIO II 1.4-3.0H 08.97-
numery OEM:
BMW      16 11 7 273 277
BMW      16 11 7 297 781
BMW      16 11 7 414 491
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 7.07795.06.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.07795.06.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.