Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Kia CEED (CD) 1.5 T-GDI Eco-Dynamics+ (2021-???) 160km » 7.21440.63.0 pierburg
wybrany samochód: 
Kia Ceed (cd) 1.5 T-gdi Eco-dynamics+ (2021-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 7.21440.63.0 PIERBURG

7.21440.63.0 Pompa paliwa PIERBURG
pierburg 7.21440.63.0
Pompa paliwa 7.21440.63.0
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.21440.63.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Średnica [mm]38
Długość całkowita [mm]134,2
Średnica 1 [mm]8
Średnica 2 [mm]8
Natężenie prądu do [A]1,35
Ciśnienie [bar]0,15
Ciśnienie [psi]2,18
Napięcie [V]24
Techniczny numer informacyjnySI 1761-21

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.21440.63.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład)
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 470 00 94
MERCEDES-BENZ      000 470 03 94
MERCEDES-BENZ      000 470 04 94
MERCEDES-BENZ      000 470 07 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 00 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 03 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 04 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 07 94
zamienniki:
7.20790.03.0
brak
PIERBURG
7.20790.53.0
brak
PIERBURG
7.20968.15.0
brak
PIERBURG
7.21440.12.0
brak
PIERBURG
7.21440.13.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa paliwa 7.21440.63.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.21440.63.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.21440.63.0zobacz instrukcję montażu 7.21440.63.0zobacz instrukcję montażu 7.21440.63.0zobacz instrukcję montażu 7.21440.63.0

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.