
| nr EAN | 4041248134719 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 38,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 59 |
| Grubość [mm] | 2,3 |
| Kształt | Wersja A |
| Materiał | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248055397 |

| nr EAN | 4041248596258 |

| nr EAN | 4041248656839 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość części [-częściowy] | 5 |
| nr EAN | 4041248616703 |

| Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do separatora oleju |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 41 |
| Grubość [mm] | 11,5 |
| nr EAN | 4041248586372 |

| nr EAN | 4041248607039 |

| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4041248602041 |

| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| nr EAN | 4041248632826 |

| Materiał pokrywy głowicy | Odlew aluminiowy |
| Ilość części [-częściowy] | 2 |
| nr EAN | 4041248640258 |

| nr EAN | 4041248650820 |

| nr EAN | 4041248698112 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość części [-częściowy] | 7 |
| nr EAN | 4041248661567 |

| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Ilość części [-częściowy] | 3 |
| nr EAN | 4041248667842 |

| nr EAN | 4041248711460 |

| Ilość części [-częściowy] | 9 |
| nr EAN | 4041248678039 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| dla numeru OE | 500321610 |
| nr EAN | 4041248683965 |

| Materiał pokrywy głowicy | Tworzywo sztuczne |
| Ilość części [-częściowy] | 2 |
| nr EAN | 4041248704813 |

| nr EAN | 4041248746837 |

| nr EAN | 4041248747155 |

| dla numeru OE | 51.05000-7123 |
| dla numeru OE | 51.05000-7148 |
| dla numeru OE | 51.05000-7151 |
| nr EAN | 4041248680360 |

| nr EAN | 4041248765111 |

| Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| nr EAN | 4041248774328 |

| nr EAN | 4041248774458 |

| Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| nr EAN | 4041248774403 |

| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248709160 |

| Materiał | Guma |
| Kształt | w kształcie pierścienia |
| nr EAN | 4041248774335 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248772065 |

| Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do separatora oleju |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248788448 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 37 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 44,6 |
| Grubość [mm] | 8,6 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Kolor | liliowy |
| nr EAN | 4041248819340 |

| nr EAN | 4041248825761 |

| Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do separatora oleju |
| Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
| nr EAN | 4041248803790 |

| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
| Strona zabudowy | góra |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248817070 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248820063 |

| wieloczęściowy | trzyczęściowy |
| nr EAN | 4041248821244 |

| Strona zabudowy | Turbosprężarka |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| nr EAN | 4041248861837 |

| nr EAN | 4041248828458 |

| Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do separatora oleju |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248862933 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37,5 |
| Grubość [mm] | 6 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248895375 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
| nr EAN | 4041248862940 |

| Strona zabudowy | z lewej u góry |
| nr EAN | 4041248898024 |

| wieloczęściowy | czteroczęściowy |
| nr EAN | 4041248858745 |

| wieloczęściowy | czteroczęściowy |
| nr EAN | 4041248858769 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248872444 |

| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| dla numeru OE | 06E 103 547 |
| dla numeru OE | 06E 103 547 A |
| dla numeru OE | 06E 103 547 E |
| dla numeru OE | 06E 103 547 F |
| dla numeru OE | 06E 103 547 G |
| dla numeru OE | 06E 103 547 H |
| dla numeru OE | 06E 103 547 P |
| dla numeru OE | 06E 103 547 R |
| dla numeru OE | 06E 103 547 S |
| dla numeru OE | 958 101 247 00 |
| dla numeru OE | 958 101 247 01 |
| dla numeru OE | 958 101 247 02 |
| dla numeru OE | 958 101 247 03 |
| dla numeru OE | 958 101 247 04 |
| nr EAN | 4041248842645 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248827031 |

| Strona zabudowy | Separator oleju |
| Materiał | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Podciśnienie [mbar] | 150 |

| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |

| dla numeru OE | 5801859852 |
| Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025

Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025