Materiał | Korek |
Średnica otworu centrującego [mm] | 6,5 |
Wersja śruby/nakrętki | bez kołnierza |
Numer podwozia do | 8C P 185 164 |
TECDOC-Nr silnika | 233 |
Materiał | Korek |
Średnica otworu centrującego [mm] | 8,5 |
Wersja śruby/nakrętki | z kołnierzem |
Materiał | Korek |
Materiał | Guma |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Numer podwozia do | 8C P 185 164 |
TECDOC-Nr silnika | 233 |
Materiał | Guma |
Średnica otworu centrującego [mm] | 6,5 |
Wersja śruby/nakrętki | bez kołnierza |
dla cylindra | 1 - 4 |
dla cylindra | 5 - 8 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | Silikon |
dla cylindra | 1 - 4 |
dla cylindra | 5 - 8 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025