Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 50.704X quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 50.704X Quick Brake ApS

50.704X Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

50.704X

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 640
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint zewn.
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą ampułową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładkami
nr EAN 5706021139310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 50.704X Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny przód P (dł. 640mm, M10x1/M10x1) pasuje do: PEUGEOT 407, 407/KOMBI 1.6D-3.0 03.04-02.11

Przewód hamulcowy elastyczny 50.704X ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 50.704X producenta Quick Brake ApS

PEUGEOT

4806E6

numery OEM:
PEUGEOT      4806E6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 50.704X Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.