Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B906) 211 CDI (906.611, 906.613) (2006.06-2009.12) 109km » 51.006 quick brake aps
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b906) 211 Cdi (906.611, 906.613) (2006.06-2009.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 51.006 Quick Brake ApS

51.006 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51.006

producent:

Quick Brake ApS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]256
Wymiar gwintuM10x1,25
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN5706021035049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 51.006 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 256mm, M10x1,25) pasuje do: FIAT 126, RITMO, LADA 110, 111, 112, 1200-1500, 1200-1600 0.6-2.0 01.70-12.12
numery OEM:
FIAT      4167826
FIAT      4167827
FIAT      4307092
FIAT      4307093
FIAT      4329073
FIAT      4434663
LADA      21013506060
LADA      2101350606001
LADA      21103506060
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 51.006 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.