Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 58.007 quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 58.007 Quick Brake ApS

58.007 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58.007

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 264
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 5706021145878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 58.007 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny tył P (dł. 264mm, M10x1) pasuje do: TOYOTA RAV 4 III, RAV 4 IV 2.0-3.5 11.05-09.19

Przewód hamulcowy elastyczny 58.007 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 58.007 producenta Quick Brake ApS

TOYOTA

9094702E58, 9094702F51

numery OEM:
TOYOTA      9094702E58
TOYOTA      9094702F51
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 58.007 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.