Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 58.910 quick brake aps

Przewód hamulcowy elastyczny 58.910 Quick Brake ApS

58.910 Przewód hamulcowy elastyczny Quick Brake ApS
39.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

58.910

producent:

Quick Brake ApS

Długość [mm] 454
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 5706021061185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 58.910 Quick Brake ApS

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 454mm, M10x1) pasuje do: VOLVO S40 I, V40; MITSUBISHI CARISMA, SPACE, SPACE RUNNER, SPACE STAR 1.3-2.4 05.95-06.06
numery OEM:
MITSUBISHI      M862414
MITSUBISHI      MB862414
MITSUBISHI      MB950308
MITSUBISHI      MN116821
MITSUBISHI      MR449322
VOLVO      30862414
VOLVO      308624147
VOLVO      30870880
VOLVO      308708809
VOLVO      31329116
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 58.910 Quick Brake ApS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.