Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) 2.0 16V (N13W) (1997.06-1999.08) 133km » RH01-0041 reinhoch
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (n1_w, N2_w) 2.0 16v (n13w) (1997.06-1999.08) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041 REINHOCH

RH01-0041 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0041
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041
RH01-0041
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0041

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]206
Wymiar gwintuM14
Rozmiar gwintu 1M14X1,5
Rozmiar gwintu 2M20x1,5
sparowany numer artykułu39755 01

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
AUDI      2N0 423 811
PORSCHE      2N0423811
SEAT      2N0423811
SKODA      2N0423811
VOLKSWAGEN      2N0 423 811
VAG      2N0423811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0041 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH