Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 40 TDI Mild Hybrid quattro (2020.09-???) 204km » RH01-1027 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B9 (8wh, 8wj) 40 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.09-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027 REINHOCH

RH01-1027 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1027
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027
RH01-1027
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1027

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM16
Wymiar stożka [mm]17,1
Średnica 1 [mm]17,1
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]94
Długość 2 [mm]32,5
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
ALFA ROMEO      50520352
ALFA ROMEO      50520353
ALFA ROMEO      77365591
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH