Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXF11, 843.AXF1A, 843.AXM11,... (2006.09-2011.12) 75km » RH01-1027 reinhoch
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axf11, 843.axf1a, 843.axm11,... (2006.09-2011.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027 REINHOCH

RH01-1027 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-1027
Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027
RH01-1027
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-1027

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM16
Wymiar stożka [mm]17,1
Średnica 1 [mm]17,1
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]94
Długość 2 [mm]32,5
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]94
Wymiar gwintuM16
Wymiar stożka [mm]17,1
Średnica 1 [mm]17,1
Kształtustawiony pod kątem
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]94
Długość 2 [mm]32,5
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK 1.4-2.0D 04.10-12.20
numery OEM:
ALFA ROMEO      50520352
ALFA ROMEO      50520353
ALFA ROMEO      77365591
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-1027 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.