Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH01-3024 reinhoch

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3024 REINHOCH

RH01-3024 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-3024
Końcówka drążka kierowniczego RH01-3024
RH01-3024
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-3024

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3024 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego

Końcówka drążka kierowniczego RH01-3024 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego RH01-3024 producenta REINHOCH

MERCEDES-BENZ

2113302503, 2113302703, 2113300103, 2113302303, A2113300103, A2113302303, A2113302503, A2113302703

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 330 25 03
MERCEDES-BENZ      211 330 27 03
MERCEDES-BENZ      2113300103
MERCEDES-BENZ      2113302303
MERCEDES-BENZ      A2113300103
MERCEDES-BENZ      A2113302303
MERCEDES-BENZ      A2113302503
MERCEDES-BENZ      A2113302703
zamienniki:

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-3024 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH