Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Land Rover RANGE ROVER III (L322) 5.0 4x4 (2009.09-2012.08) 510km » RH01-6008 reinhoch
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iii (l322) 5.0 4x4 (2009.09-2012.08) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-6008 REINHOCH

RH01-6008 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-6008
Końcówka drążka kierowniczego RH01-6008
RH01-6008
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-6008

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]121
Wymiar gwintuM16
Wymiar stożka [mm]19
Średnica 1 [mm]19
Długość 1 [mm]121
Długość 2 [mm]41
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6008 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
JEEP      105143555AC
JEEP      5143555AA
JEEP      5143555AB
JEEP      5143555AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6008 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH