Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Suzuki RM-Z RM-Z 250 (2016.01-???) 39km » RH02-0007 reinhoch
wybrany samochód: 
Suzuki Rm-z Rm-z 250 (2016.01-???) 39km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0007 REINHOCH

RH02-0007 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0007
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0007
RH02-0007
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0007

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]1985
Średnica 1 [mm]125
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0007 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
FORD      1001398
FORD      1121509
FORD      95VW3281AG
FORD      95VW3281AH
SEAT      7M3 422 804
VOLKSWAGEN      1121508-PART
VOLKSWAGEN      7M0 422 803 F
VOLKSWAGEN      7M0422803G
VOLKSWAGEN      7M0422821F
VOLKSWAGEN      7M3 422 803
VOLKSWAGEN      7M3 422 803 A
VOLKSWAGEN      7M3 422 804
VOLKSWAGEN      7M3 422 804 A

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0007 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH