Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD (2019.05-???) 130km » RH02-1018 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.0 Ecoblue Mhev Rwd (2019.05-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-1018 REINHOCH

RH02-1018 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-1018
Drążek kierowniczy osiowy RH02-1018
RH02-1018

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RH02-1018

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]300
Rozmiar gwintu 1M18x1,5
Rozmiar gwintu 2M14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1018 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy
numery OEM:
ALFA ROMEO      26144989
FIAT      26144989
FIAT      51854419
FIAT      51854420
FIAT      51885794
FIAT      51885795
FIAT      51885796
FIAT      51885797
FIAT      51938732
LANCIA      26144989

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-1018 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.