Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 (B/C57T, B/C57Y) (1991.01-1998.09) 79km » RH02-2041 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.4 (b/c57t, B/c57y) (1991.01-1998.09) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-2041 REINHOCH

RH02-2041 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-2041
Drążek kierowniczy osiowy RH02-2041
RH02-2041
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-2041

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]310
Szerokość [mm]37
Wysokość [mm]37
Wymiar gwintuM16x1.5
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2041 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 37/310mm) pasuje do: PEUGEOT 607 2.0-3.0 02.00-07.11
numery OEM:
PEUGEOT      3812.C7

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-2041 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.