Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Kia SORENTO IV (MQ4, MQ4A) T-GDi Hybrid 1.6 AWD (2020.11-???) 179km » RH03-0030 reinhoch
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iv (mq4, Mq4a) T-gdi Hybrid 1.6 Awd (2020.11-???) 179km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza RH03-0030 REINHOCH

RH03-0030 Sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH03-0030
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH03-0030

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, na dole
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Wymiar stożka [mm]19,7
Średnica zabudowy [mm]48,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RH03-0030 REINHOCH

Sworzeń wahacza
numery OEM:
AUDI      251 407 187 B
SEAT      251 407 187 B
SKODA      251 407 187 B
VOLKSWAGEN      251407187
VOLKSWAGEN      251407187A
VOLKSWAGEN      251407187B
VOLKSWAGEN      251407187C

Zastosowanie Sworzeń wahacza RH03-0030 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH