Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Iveco DAILY V Furgon 29S11, 29L11, 35C11, 35S11, 40C11 (2011.09-2014.02) 106km » RH14-0039 reinhoch
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 29s11, 29l11, 35c11, 35s11, 40c11 (2011.09-2014.02) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Części mocujące sworzeń wahacza RH14-0039 REINHOCH

RH14-0039 Części mocujące sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH14-0039
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH14-0039

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Części mocujące sworzeń wahacza RH14-0039 REINHOCH

Część mocujące sworzeń wahacza przód L/P (śruba) pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.8-2.8 07.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      701 407 397C
VAG      701407397C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Części mocujące sworzeń wahacza RH14-0039 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH