Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B5 (8D2) 1.8 (1995.04-2000.11) 115km » RH15-4019 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 1.8 (1995.04-2000.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Części mocujące sworzeń wahacza RH15-4019 REINHOCH

RH15-4019 Części mocujące sworzeń wahacza REINHOCH
reinhoch RH15-4019
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH15-4019

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Części mocujące sworzeń wahacza RH15-4019 REINHOCH

Część mocujące sworzeń wahacza tył L/P (śruba, nakrętka, podkładka) pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX, KUGA II, MONDEO III 1.0-3.0 10.00-
numery OEM:
FORD USA      1456979
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Części mocujące sworzeń wahacza RH15-4019 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH