Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost (2019.09-???) 95km » RH15-5029 reinhoch
wybrany samochód: 
Ford Puma (j2k, Cf7) 1.0 Ecoboost (2019.09-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Części mocujące wahacza RH15-5029 REINHOCH

RH15-5029 Części mocujące wahacza REINHOCH
reinhoch RH15-5029
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH15-5029

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyna dole
Rodzaj wahaczaWahacz poprzeczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Części mocujące wahacza RH15-5029 REINHOCH

Podkładka śruby wahacza dół/tył pasuje do: FIAT CROMA, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
OPEL      04 23 971
OPEL      24428132
OPEL      4 23 971
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Części mocujące wahacza RH15-5029 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH