Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Nissan NAVARA NP300 Platforma / podwozie (D23) 2.3 dCi 4x4 (2015.01-???) 163km » RH15-6001 reinhoch
wybrany samochód: 
Nissan Navara Np300 Platforma / Podwozie (d23) 2.3 Dci 4x4 (2015.01-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silentblock wahacza tył RH15-6001 REINHOCH

RH15-6001 Silentblock wahacza tył REINHOCH
reinhoch RH15-6001
Silentblock wahacza tył RH15-6001
RH15-6001
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH15-6001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś tylna
wymagana liczba2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza tył RH15-6001 REINHOCH

Silentblock wahacza tył L/P (tył) pasuje do: CADILLAC ESCALADE, CHEVROLET TAHOE 6.2 09.14-
numery OEM:
GMC      22902203
CHEVROLET      22902203
CADILLAC      22902203
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silentblock wahacza tył RH15-6001 REINHOCH w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

REINHOCH