Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Furgon (B907, B910) 319 CDI RWD (907.633, 907.635, 907.637) (2021-???) 190km » RH52-1002 reinhoch
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Furgon (b907, B910) 319 Cdi Rwd (907.633, 907.635, 907.637) (2021-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH52-1002 REINHOCH

RH52-1002 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH52-1002
Końcówka drążka kierowniczego RH52-1002
RH52-1002
73.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

    Ocena:
numer części:

RH52-1002

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]120
Wymiar gwintuM38
Wymiar stożka [mm]30
Gwint zewn. [mm]M38x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Wersja śruby/nakrętkiNakrętka samozabezpieczająca się
Rozmiar gwintu 1M24
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]120
Wymiar gwintuM38
Wymiar stożka [mm]30
Gwint zewn. [mm]M38x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Wersja śruby/nakrętkiNakrętka samozabezpieczająca się
Rozmiar gwintu 1M24

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH52-1002 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego (rodzaj gwintu zewnętrzny kierunek prawostronny, M38x1,5mm/M24x1,5mm, L-120mm) pasuje do: MERCEDES NG, SK 08.73-09.96
numery OEM:
IVECO      4688948
MERCEDES-BENZ      0013301835
MERCEDES-BENZ      A0013301835
zamienniki:
JTE4006
brak
TRW
0187597
brak
OCAP
T731005
brak
SASIC
20931
brak
SIDEM

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH52-1002 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.