Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Citroën C4 II Furgon/hatchback (NC_) 1.6 BlueHDi (2014.07-???) 99km » 110448588R renault
wybrany samochód: 
Citroën C4 Ii Furgon/hatchback (nc_) 1.6 Bluehdi (2014.07-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka głowicy renault 110448588R RENAULT

110448588R uszczelka głowicy renault RENAULT
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110448588R

producent:

RENAULT

Indeks: REN 110448588R
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, głowica cylindrów
Nazwa: USZCZELKA GŁOWICY RENAULT
Opis: SCENIC II,TRAFIC II 2,0 DCI M9R
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200399103
Numer dostawcy: 110448588R

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka głowicy renault 110448588R RENAULT

USZCZELKA GĂş. RENAULT MEGANE 2.0DCI 05-
numery OEM:
RENAULT      11 04 485 88R
RENAULT      82 00 399 103
RENAULT      82 00 704 323
RENAULT      82 00 929 931
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka głowicy renault 110448588R RENAULT w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.