Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO VI (CP9A) (1999.01-2001.02) 281km » 8201088953 renault
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) Evo Vi (cp9a) (1999.01-2001.02) 281km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koło pasowe pompy wsp. renault 8201088953 RENAULT

8201088953 koło pasowe pompy wsp. renault RENAULT
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8201088953

producent:

RENAULT

Indeks: REN 8201088953
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, alternator
Nazwa: KOŁO PASOWE POMPY WSP. RENAULT
Opis: 2,5dCi, 3,0dCi MASTER II
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200111785
Numer dostawcy: 8201088953

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koło pasowe pompy wsp. renault 8201088953 RENAULT

KOĂşO PASOWE POMPY WSPOMAGANIA RENAULT MASTER II (MG9U7)
numery OEM:
RENAULT      8200111785
RENAULT      8201088953
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koło pasowe pompy wsp. renault 8201088953 RENAULT w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.