Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco X-WAY AT300X46P (2019-???) 460km » 2729.02 roadhouse
wybrany samochód: 
Iveco X-way At300x46p (2019-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 2729.02 ROADHOUSE

2729.02 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23572, D770-7637, PSX272902

numer części:

2729.02

producent:

ROADHOUSE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Ciężar [kg]0,761
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sprężyną
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyAkebono
Oznaczenie kontrolneE990R-01118/269
Długość [mm]108,4
Wysokość [mm]41,5
Grubość [mm]14,5
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]1
nr EAN8427975267528

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2729.02 ROADHOUSE

numery OEM:
SUBARU      26292AE020
SUBARU      26296 FC002
SUBARU      26296FC001
SUBARU      26296FC002
SUBARU      26696 AG020
SUBARU      26696 FC002
SUBARU      26696AE000
SUBARU      26696AE020
SUBARU      26696AE040
SUBARU      26696AF000
SUBARU      26696AG020
SUBARU      26696FA010
SUBARU      26696FC000
SUBARU      26696FC001
SUBARU      26696FC002
SUBARU      26696FC020
SUBARU      AY060FJ002
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2729.02 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2729.02 ROADHOUSE:

Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.