Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Chrysler DAYTONA coupe 2.2 i Turbo (1986.09-1990.12) 177km » 93-08008 rts
wybrany samochód: 
Chrysler Daytona Coupe 2.2 I Turbo (1986.09-1990.12) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 93-08008 RTS

93-08008 Sworzeń wahacza RTS
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-08008

producent:

RTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica zewnętrzna 1 [mm]42,45
Średnica zewnętrzna 2 [mm]18
Ciężar [kg]0,382
nr EAN8435130314987

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-08008 RTS

numery OEM:
FORD      2L8Z3078AA
FORD      2L8Z3079AA
FORD      EC0134300J
FORD      EC0134350J
MAZDA      2L8Z3078AA
MAZDA      2L8Z3079AA
MAZDA      B25D99350D
MAZDA      BK3P34300D
MAZDA      BLEFP34300
MAZDA      BLEFP34350
MAZDA      C10099300B
MAZDA      C10099350B
MAZDA      C14599300A
MAZDA      C14599350A
MAZDA      E11299300C
MAZDA      EC0134300J
MAZDA      EC0134350J
MAZDA      LC6299300C
FORD USA      2L8Z3079AA

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-08008 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-08008 RTS:

Kamil, Smołdzino
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.