Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 93-00759 rts

Sworzeń wahacza 93-00759 RTS

93-00759 Sworzeń wahacza RTS
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

93-00759

producent:

RTS

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Gwint zewn. 1 [mm] M38x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Ciężar [kg] 0,306
nr EAN 8435130312853

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 93-00759 RTS

SWORZEŃ WAH RTS 93.00759
numery OEM:
CITROËN      3640.53
CITROËN      3640.60
CITROËN      3640.68
CITROËN      3640.70
CITROËN      3640.73
PEUGEOT      1610938280
PEUGEOT      3640.53
PEUGEOT      3640.60
PEUGEOT      3640.68
PEUGEOT      3640.70
PEUGEOT      3640.73

Zastosowanie Sworzeń wahacza 93-00759 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 93-00759 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.