Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 6403533 sasic

Sworzeń wahacza 6403533 SASIC

6403533 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 6403533
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

6403533

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
dla numeru OE 364073
nr EAN 3660872346421

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 6403533 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 15,8mm) pasuje do: DS DS 4, DS 5; CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I 1.2-Electric 06.96-
numery OEM:
CITROËN      364053
CITROËN      364060
CITROËN      364068
CITROËN      364070
CITROËN      364073
PEUGEOT      364053
PEUGEOT      364060
PEUGEOT      364068
PEUGEOT      364070
PEUGEOT      364073

Zastosowanie Sworzeń wahacza 6403533 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.