Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Parametr | ST32/22XA |
Zamiana tylko w parach | |
Średnica obudowy [mm] | 50 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 350 390 SACHS
AUDI | 1K0 413 031 AC | |
AUDI | 1K0 413 031 AE | |
AUDI | 1K0 413 031 AQ | |
AUDI | 1K0 413 031 AR | |
AUDI | 1K0 413 031 AS | |
AUDI | 1K0 413 031 AT | |
AUDI | 1K0 413 031 BE | |
AUDI | 1K0 413 031 BF | |
AUDI | 1K0 413 031 BH | |
AUDI | 1K0 413 031 BK | |
AUDI | 1K0 413 031 DA | |
SEAT | 1K0 413 031 CT | |
SKODA | 1K0 413 031 AE | |
SKODA | 1K0 413 031 BE | |
SKODA | 1K0 413 031 BF | |
SKODA | 1K0 413 031 BH | |
SKODA | 1K0 413 031 BK | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 AC | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 AE | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 AT | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 BC | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 BE | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 BF | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 BH | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 BK | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 BT | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 CM | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 CQ | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 CR | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 CS |
Zastosowanie Amortyzator 350 390 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 350 390 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.