Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Lancia DEDRA (835_) 1.8 i.e. (835FA) (1994.07-1999.07) 101km » 6482 000 155 sachs
wybrany samochód: 
Lancia Dedra (835_) 1.8 I.e. (835fa) (1994.07-1999.07) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155 SACHS

6482 000 155 Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct SACHS
sachs 6482 000 155
Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155
6482 000 155
sachs 6482 000 155 Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct
Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155 sachs
Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155 sachs
Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155 sachs
2,426.00 zł 2,401.75 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

6482 000 155

producent:

SACHS

Status produktu: Normalny
ParametrPHIS-6/38
nr EAN4013872765218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155 SACHS

Koszt kaucji: 0.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Łożysko wyciskowe sprzęgła (towar uszkodzony) pasuje do: RVI C, D, K, KERAX, MAGNUM, PREMIUM 2, T; VOLVO 8900, 9500, 9700, 9900, B11, B13, B5, B8, B9, FE, FE II, FH, FH II, FH III, FH16 08.98-
numery OEM:
NISSAN      21465240
VOLVO      20806451
VOLVO      20812087
VOLVO      21320923
VOLVO      21320929
VOLVO      21465235
VOLVO      21465238
VOLVO      21580956
VOLVO      21580968
VOLVO      21580972
VOLVO      21580977
VOLVO      22429963
VOLVO      22440437
VOLVO      22809232
VOLVO      23417523
VOLVO      85002343
VOLVO      85003685
VOLVO      85013166
VOLVO      85026472

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła, ConAct 6482 000 155 SACHS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 6482 000 155

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.