Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI quattro (2017.01-2020.02) 286km » 0114444 sasic
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 50 Tdi Quattro (2017.01-2020.02) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC

0114444 Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem SASIC
sasic 0114444
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444
636.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

0114444

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
dla numeru OE401144
nr EAN3660872345714

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC

Amortyzator układu kierowniczego pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, ZX, PEUGEOT 205 I, 205 II 1.0-Electric 02.83-12.15
numery OEM:
CITROËN      401144
PEUGEOT      401144

Zastosowanie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114444 SASIC:

Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.