Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V (2003.01-2012.06) 136km » 0114654 sasic
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Picasso (n68) 2.0 16v (2003.01-2012.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114654 SASIC

0114654 Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem SASIC
sasic 0114654
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114654
497.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

0114654

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla numeru OE401165
nr EAN3660872345752

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114654 SASIC

Amortyzator układu kierowniczego pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER/MINIVAN 1.6-2.0D 12.99-
numery OEM:
CITROËN      401165
PEUGEOT      401165
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114654 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem 0114654 SASIC:

2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.