Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Citroën XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V (2005.06-2006.09) 110km » 2650012 sasic
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Picasso (n68) 1.6 16v (2005.06-2006.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 2650012 SASIC

2650012 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 2650012
Dystans gumowy, resorowanie 2650012
2650012
sasic 2650012 Dystans gumowy, resorowanie
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2650012

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]111
dla numeru OE5033A5
nr EAN3660872373823

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2650012 SASIC

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 111mm) pasuje do: CITROEN C8, JUMPY II, PEUGEOT 807, EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      503393
CITROËN      5033A5
PEUGEOT      503393
PEUGEOT      5033A5

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2650012 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2650012 SASIC:

2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.