Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volvo V60 I (155) D4 Drive-E Polestar (2015.03-2018.05) 200km » 2650049 sasic
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) D4 Drive-e Polestar (2015.03-2018.05) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 2650049 SASIC

2650049 Mocowanie amortyzatora SASIC
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

2650049

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE5033C9
nr EAN3660872439659

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 2650049 SASIC

Talerz sprężyny przód L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 PICASSO, C3 PLURIEL, C4 1.0-Electric 08.00-
numery OEM:
CITROËN      5033C9
PEUGEOT      5033C9

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 2650049 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 2650049 SASIC:

2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Jest ok
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).