Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 (2002.11-2005.10) 72km » 2650052 sasic
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 (2002.11-2005.10) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 2650052 SASIC

2650052 Mocowanie amortyzatora SASIC
sasic 2650052
Mocowanie amortyzatora 2650052
2650052
sasic 2650052 Mocowanie amortyzatora
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

2650052

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
dla numeru OE5038F2
parzyste numery artykułów2650051
nr EAN3660872440365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 2650052 SASIC

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P pasuje do: CITROEN JUMPY II, PEUGEOT EXPERT, EXPERT TEPEE 1.6D/2.0/2.0D 01.07-
numery OEM:
CITROËN      5038F2
PEUGEOT      5038F2

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 2650052 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 2650052 SASIC:

2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Jest ok
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).