Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Bmw 1 (F20) 125 i Active Flex (2014.11-2017.11) 218km » 2700124 sasic
wybrany samochód: 
Bmw 1 (f20) 125 I Active Flex (2014.11-2017.11) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika 2700124 SASIC

2700124 Poduszka silnika SASIC
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

2700124

producent:

SASIC

dla numeru OE185424
Strona zabudowyz tyłu
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 2700124 SASIC

Poduszka silnika z tyłu P, gumowo-metalowa pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.8-2.0D 05.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      185424
PEUGEOT      185424
zamienniki:
R51962
brak
RAPRO

Zastosowanie Poduszka silnika 2700124 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 2700124 SASIC:

Grzegorz, Zielona Góra
2019-12-13
 5/5
bardzo dobry i uczciwy sprzedawca polecam
Jarosław, Warszawa
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.