Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ssangyong REXTON / REXTON II (GAB_) 2.7 Xdi Turbo 4x4 (2008.03-???) 180km » 4006205 sasic
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton / Rexton Ii (gab_) 2.7 Xdi Turbo 4x4 (2008.03-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 4006205 SASIC

4006205 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 4006205
Przekładnia kierownicza 4006205
689.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4006205

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracymanualny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
dla numeru OE8200902356
nr EAN3660872370600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 4006205 SASIC

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (nowy, z łącznikiem) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO 1.0ALK-1.6ALK 09.04-
numery OEM:
DACIA      6001547612
DACIA      8200802927
DACIA      8200902356
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 4006205 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 4006205 SASIC:

Błażej, Poznań
2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Rzeszów
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.