Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI quattro (1997.07-2005.01) 150km » 7006023 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi Quattro (1997.07-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 7006023 SASIC

7006023 Przekładnia kierownicza SASIC
sasic 7006023
Przekładnia kierownicza 7006023
1,124.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

7006023

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
dla numeru OE1663649880
nr EAN3660872366986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 7006023 SASIC

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA PICASSO, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER TEPEE 1.6-2.0D 12.99-
numery OEM:
CITROËN      1617931380
CITROËN      1617931580
CITROËN      1663649780
CITROËN      1663649880
CITROËN      4000CQ
CITROËN      4000KK
PEUGEOT      1617931380
PEUGEOT      1617931580
PEUGEOT      1663649780
PEUGEOT      1663649880
PEUGEOT      4000CQ
PEUGEOT      4000KK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 7006023 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 7006023 SASIC:

2021-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-11
 5/5
Super zgodny z opisem Polecam

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.