Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Lancia DELTA I (831_) 1.6 GT i.e. (831AB.010) (1987.05-1992.08) 90km » 9005617 sasic
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 1.6 Gt I.e. (831ab.010) (1987.05-1992.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 9005617 SASIC

9005617 Mocowanie amortyzatora SASIC
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

9005617

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
dla numeru OE46760674
parzyste numery artykułów9005618
nr EAN3660872365699

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 9005617 SASIC

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L (z łożyskiem) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, PALIO, SIENA, STRADA, MAZDA 626 V 1.2-2.0 04.96-
numery OEM:
FIAT      46760674

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 9005617 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 9005617 SASIC:

Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Jest ok
Jan, Warszawa
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).