Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda MX-5 I (NA) 1.6 (NA6C) (1990.05-1994.01) 115km » 19784 sidem
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 I (na) 1.6 (na6c) (1990.05-1994.01) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 19784 SIDEM

19784 Sworzeń wahacza SIDEM
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

19784

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar stożka [mm]16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Tylko w połączeniu z3 x M8
nr EAN5413978191130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 19784 SIDEM

numery OEM:
FIAT      517 83 056*
FIAT      517 83 057*
FIAT      Part of
OPEL      3 52 067
OPEL      3 52 087
VAUXHALL      93 188 808
VAUXHALL      93 190 907

Zastosowanie Sworzeń wahacza 19784 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 19784 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.