Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ808 trw

Sworzeń wahacza JBJ808 TRW

JBJ808 Sworzeń wahacza TRW
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ808

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 3322937929986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ808 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, ALFA ROMEO MITO, CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO/MINIVAN 0.9-Electric 06.05-

Sworzeń wahacza JBJ808 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ808 producenta TRW

OPEL

352067, 352087, 93188808, 93190907

FIAT

3520W3, 3520Y4, 3521S6, 3521V5, 51783056, 51783057, 5352038, 5352039, 55703627, 55703629

ALFA ROMEO

3520W3, 3520Y4, 3521S6, 3521V5, 51783056, 51783057, 5352038, 5352039, 55703627, 55703629

numery OEM:
ALFA ROMEO      3520W3
ALFA ROMEO      3520Y4
ALFA ROMEO      3521S6
ALFA ROMEO      3521V5
ALFA ROMEO      51783056
ALFA ROMEO      51783057
ALFA ROMEO      5352038
ALFA ROMEO      5352039
ALFA ROMEO      55703627
ALFA ROMEO      55703629
FIAT      3520W3
FIAT      3520Y4
FIAT      3521S6
FIAT      3521V5
FIAT      51783056
FIAT      51783057
FIAT      5352038
FIAT      5352039
FIAT      55703627
FIAT      55703629
OPEL      3 52 067
OPEL      3 52 087
OPEL      93188808
OPEL      93190907
VAUXHALL      3 52 067
VAUXHALL      3 52 087
VAUXHALL      93188808
VAUXHALL      93190907

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ808 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ808 TRW:

wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.