Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 51282 sidem

Sworzeń wahacza 51282 SIDEM

51282 Sworzeń wahacza SIDEM
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

51282

producent:

SIDEM

Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka /
Wymiar stożka [mm] 20
średnica zewnętrzna [mm] 42,6
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego R10079
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 5413978241941

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 51282 SIDEM

Sworzeń wahacza 51282 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Sworzeń wahacza 51282 producenta SIDEM

MAZDA

B60P34300B, B60P34300D, B60P34300E, B60P34300F, B60P34300G, B60P34300, B60P34350B, B60P34350D, B60P34350E, B60P34350F, B60P34350G, B60P34350, B60S34300B, B60S34300D, B60S34300E, B60S34300F, B60S34300G, B60S34300, B60S34350B, B60S34350D, B60S34350E, B60S34350F, B60S34350G, B60S34350, D10E34300, D10E34350, KB8W34300G, KB8W34300H, KB8W34350G, KB8W34350H, KD3534300D, KD3534300E, KD3534300F, KD3534300G, KD3534300H, KD3534350D, KD3534350E, KD3534350F, KD3534350G, KD3534350H, KD5334300A, KD5334300D, KD5334300E, KD5334350A, KD5334350D, KD5335350E, Partof

numery OEM:
MAZDA      B60P 34 300 B*
MAZDA      B60P 34 300 D*
MAZDA      B60P 34 300 E*
MAZDA      B60P 34 300 F*
MAZDA      B60P 34 300 G*
MAZDA      B60P 34 300*
MAZDA      B60P 34 350 B*
MAZDA      B60P 34 350 D*
MAZDA      B60P 34 350 E*
MAZDA      B60P 34 350 F*
MAZDA      B60P 34 350 G*
MAZDA      B60P 34 350*
MAZDA      B60S 34 300 B*
MAZDA      B60S 34 300 D*
MAZDA      B60S 34 300 E*
MAZDA      B60S 34 300 F*
MAZDA      B60S 34 300 G*
MAZDA      B60S 34 300*
MAZDA      B60S 34 350 B*
MAZDA      B60S 34 350 D*
MAZDA      B60S 34 350 E*
MAZDA      B60S 34 350 F*
MAZDA      B60S 34 350 G*
MAZDA      B60S 34 350*
MAZDA      D10E 34 300*
MAZDA      D10E 34 350*
MAZDA      KB8W 34 300 G*
MAZDA      KB8W 34 300 H*
MAZDA      KB8W 34 350 G*
MAZDA      KB8W 34 350 H*
MAZDA      KD35 34 300 D*
MAZDA      KD35 34 300 E*
MAZDA      KD35 34 300 F*
MAZDA      KD35 34 300 G*
MAZDA      KD35 34 300 H*
MAZDA      KD35 34 350 D*
MAZDA      KD35 34 350 E*
MAZDA      KD35 34 350 F*
MAZDA      KD35 34 350 G*
MAZDA      KD35 34 350 H*
MAZDA      KD53 34 300 A*
MAZDA      KD53 34 300 D*
MAZDA      KD53 34 300 E*
MAZDA      KD53 34 350 A*
MAZDA      KD53 34 350 D*
MAZDA      KD53 35 350 E*
MAZDA      Part of
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 51282 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 51282 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.