Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 2.5 TDI (2002.08-2005.12) 163km » 63181 sidem
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Kabriolet (8h7) 2.5 Tdi (2002.08-2005.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 63181 SIDEM

63181 Sworzeń wahacza SIDEM
52.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

63181

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Zbieżność stożka1/6
Wymiar stożka [mm]18,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1MM14X1,5R
Tylko w połączeniu z2 x M12
nr EAN5413978207060
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 63181 SIDEM

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E8 407 361
VOLKSWAGEN      7H8 407 361
VOLKSWAGEN      7H8 407 361 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza 63181 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 63181 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.