Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) (1988.04-1992.05) 84km » 819410 sidem
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Iii (c5_a) 1.5 Glxi (c52a) (1988.04-1992.05) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 819410 SIDEM

819410 Mocowanie amortyzatora SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

819410

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm]12,2
średnica zewnętrzna [mm]131
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz mocowaniem amortyzatora
parzyste numery artykułów819411
Wysokość [mm]61
Tylko w połączeniu zbearing
nr EAN5413978267064

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 819410 SIDEM

numery OEM:
FIAT      518 55 157
FIAT      519 02 406
FIAT      519 16 660
FIAT      519 63 859
FIAT      519 63 860
FIAT      520 23 354
OPEL      3 44 812
OPEL      3 44 897
OPEL      3 45 071
OPEL      3 45 173
VAUXHALL      95 511 353
VAUXHALL      95 514 539
VAUXHALL      95 516 718
VAUXHALL      95 521 000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 819410 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 819410 SIDEM:

Daniel, Warszawa
2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).