Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Toyota CELICA coupe (_A2_) 1.6 LT (TA2) (1976-1978) 75km » 853423 sidem
wybrany samochód: 
Toyota Celica Coupe (_a2_) 1.6 Lt (ta2) (1976-1978) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 853423 SIDEM

853423 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SIDEM
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

853423

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]12,2
średnica zewnętrzna [mm]45,3
Wysokość [mm]18,9
nr EAN5413978273959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 853423 SIDEM

numery OEM:
CITROËN      5035 57
DAIHATSU      48619 0D011
HONDA      51726 SAA 003
HONDA      51726 SAA 013
PEUGEOT      5035 57
SUZUKI      41741 58J00
TOYOTA      48619 0D010
TOYOTA      48619 0D011
TOYOTA      48619 0H010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 853423 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 853423 SIDEM:

2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).